Így mutatna az új, 625 lóerős BMW M5 kombi
Magyar designer vázolja fel számunkra, hogy milyen lenne a BMW 5-ös széria legsportosabb modelljének Touring kivitele.
Magyar designer vázolja fel számunkra, hogy milyen lenne a BMW 5-ös széria legsportosabb modelljének Touring kivitele.
A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
Nagyon megy, korrekt a fogyasztása és méretes a csomagtartója ennek az új bajor családi autónak.
A ráncfelvarrt 5-ös sorozat non-plus-ultra kivitelének leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
Ez az új családi autó alig 3,6 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A bajor gyártó felfrissített típusa mostantól csak és kizárólag lágyhibrid hajtással készül.
Vagyis Coupé Sport változat, ami egy könnyített verziója lenne az egyébként négyajtós, 650 lóerős M5-ösnek.
A bajor gyártó a jelek szerint elérkezettnek látja az időt népszerű középkategóriás szedánja ráncainak felvarrására.
Az új tulajnak lesz vele némi munkája, mindenesetre úgy tűnik, hogy ezzel az oldtimerrel megéri foglalkozni.
A BMW új megoldásának köszönhetően csökken a fogyasztás és javul a menetdinamika.
Ha a menetfények esetleg nem tennék teljesen egyértelművé, hogy egy BMW közelít, a sötétben világító hűtőrács garantáltan megteszi a hatását.
Ennek a több mint 600 lóerős szedánnak nem sok ellenfele akad az autópályákon.
A napokban tartja a müncheni cég a NextGen konferenciáját, amelyben a jövőjéről van leginkább szó, olyan autókkal, mint a Vision M Next, amely egy elektromos szuperautó lenne. Van itt azonban más is.
A gigantikus müncheni divatterepjáró a méretéhez méltó erejű új topmodell változatot kapott.
A BMW szépen csendben felvarrja a nem túl régen kijött 5-ös sorozat első ráncait.
Nem jutott most át a schengeni, uniós határon.
Egy lehetséges alternatíva azoknak, akik unják már a német szedánokat és a japán társaikkal sem igazán szimpatizálnak.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
A hibrid hajtásláncú Green Editionnek az alapfelszereltsége és az ára is igen korrektnek tűnik.
A két szedán közös vonása, hogy az egy ideig meredeken felfelé ívelő futásteljesítményük egyszer csak negatív irányban változott. A Használtautón és a Jóautókon találtuk őket. A 13. tulajdonos a jelek szerint nem túl jó ómen.